close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל הדרכים לשדרג משלוח פרחים

מערכת שורשיז שבט, תשעט23/01/2019

רוצים לשלוח פרחים לאדם יקר או לרגל אירוע מיוחד? כאן נסביר לכם על כל הדרכים לבצע משלוח פרחים משודרג, שיוכל לבטא באופן הטוב ביותר את מה שרציתם להביע באמצעות הפרחים!

תגיות:
כל הסיבות לשלוח פרחים
שליחת פרחים היא פעולה שנעשית באופן יום יומי ובכל רחבי העולם וזאת, משום שהפרחים מהווים כבר שנים רבות דרך נפלאה לציין אירועים מיוחדים ולאחל איחולים לבביים. את הפרחים נהוג לשלוח בימי הולדת, ימי נישואין, לרגל הולדת תינוק חדש ועוד. כמו כן, נהוג לשלוח אותם גם כדי לברך על הצלחה גדולה כדוגמת קידום וכדומה וגם כדי לאחל רפואה שלמה לחולים.

שבירת המסורת
היות שכאמור, פרחים נשלחים בין אנשים כל הזמן, מן הראוי לא לתת להם להפוך לדבר נדוש ולהמשיך ולחדש בתחום. לכן כיום ניתן להזמין משלוח פרחים
שהוא הרבה יותר מרק פרחים! הכוונה היא הן לכך, שניתן לשלוח פרחים מיוחדים בגדלים, צבעים וריחות שונים וניתן גם לשזור סוגים שונים של פרחים לזרים ייחודיים והן לכך, שניתן לשלב בין זר פרחים מושקע לבין מתנה מפנקת.

הפרח שנשאר
אחת האפשרויות לפינוק של חנויות פרחים היא דווקא לא באמצעות משלוח פרחים, אלא באמצעות משלוח של עציץ. בשונה מפרחים, עציצים נשארים לאורך זמן רב וכך הם מהווים תזכורת ארוכה למתנה הנפלאה ששלחתם ולמאורע, שלכבודו הם נשלחו. העציצים יכולים להיות ירוקים ונעימים לעין והם גם יכולים להיות עציצים פורחים, שמדי תקופה יפרחו ויפריחו את האווירה סביבם.

עציץ פורח במיוחד
אם כבר דיברנו על עציצים ועל הרצון לחדש ולבצע משלוח פרחים מקורי ומושקע, ישנה אפשרות לשלוח פרחים בקופסא. הפרחים, המגיעים בקופסא, מאפשרים למקבל אותם לשים אותם היכן שהוא רוצה בלי לדאוג לאגרטל ובלי לעמול ולגזור את הגבעולים. הקופסא מהווה מעין עציץ מהודר לפרחים ובה ניתן לשמור אותם לאורך זמן.

תוספת מתוקה
אם אתם באמת רוצים להביע אהבה והערכה כלפי מישהו יקר ללבכם, תוכלו להוסיף לזר הפרחים או העציץ שלו גם מארז שוקולדים טעימים ואיכותיים וכך הוא יוכל ליהנות מהיופי והריח של הפרחים או העציץ ובנוסף, גם ליהנות מהטעם המדהים של השוקולדים שבחרתם עבורו.

מתיקות פורחת
אחת האפשרויות שהפכו לטרנד מוצלח בשנים האחרונות היא זרי שוקולד. הכוונה היא לכך, שבמקום לעשות משלוח פרחים רגילים, שולחים שוקולדים על שיפודים מעוצבים, השזורים יחדיו בדומה לזר פרחים שזור ומושקע וכך מקבל הזר מפתיע את בלוטות הטעם שלו ושל קרוביו.

בחירת המשלוח
כפי שבטח כבר הספקתם להבין, ישנם סוגים רבים של משלוחי פרחים והמשלוח גם לא חייב לכלול בהכרח פרחים! אז איך בוחרים מה לשלוח? ובכן, רצוי לבדוק עם חנות הפרחים הנבחרת מהן האפשרויות שהיא מציעה ולחשוב מה היה משמח את מקבל המשלוח. השילוב בין שתי התשובות יהיה השילוב המנצח!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה